Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Marieke en Monique - WaarBenJij.nu Malta - Reisverslag uit Sliema, Malta van Marieke en Monique - WaarBenJij.nu

Malta

Door: Marieke en Monique

Blijf op de hoogte en volg Marieke en Monique

11 Januari 2015 | Malta, Sliema

Alweer bijna een hele week erop zitten op Malta. Nadat we dinsdag in Valletta zijn geweest, moesten we de volgende dag weer naar school.
's Middags hebben we de boel maar eens flink opgeruimd en schoongemaakt. 's Avonds gingen we bowlen en daarna natuurlijk weer stappen.

Donderdag na school gingen we naar onze stage voor een kennismaking. De school zag er erg mooi uit. Het is een school voor de rijke kinderen in Malta (private school), maar er zitten ook veel kinderen uit Libië. Deze kinderen kunnen nog niet zo goed Engels praten, wij moeten deze kinderen helpen met het verbeteren van hun Engels. Ook gaan we met de kinderen sporten en moeten we de leraren ondersteunen. Onze eerste indruk leek goed, dus hebben we erg zin om maandag te beginnen.
's Avonds hebben we lekker een filmpje gekeken in ons appartement.

Vrijdagavond zijn we wezen stappen, het was erg gezellig!
Zaterdag konden we eindelijk fijn uitslapen. 's Middags hebben we gezellig een filmpje gekeken met wat vrienden en hebben ze lekker voor ons gekookt. 's Avonds gingen we weer stappen.
Vanavond gaan we gezellig uiteten met Nederlandse vrienden.